• NL
  • FR
  • EN

Smartspace kantoren Hasselt. Nét iets anders, áltijd wat u nodig hebt.

Smartspace kantoren HasseltOp zoek naar kantoor- of werkruimte in Hasselt die altijd op maat is van wat u op dat moment nodig hebt? Dan moet u als professional, bedrijf of instelling beslist bij Smartspace aan de grote ring van Hasselt zijn.

Start Virtual Tour >

Bij Smartspace Hasselt kiest u zelf welke formule het beste bij u past. Bent u niet de hele dag op kantoor, maar hebt u wel bijna dagelijks kantoorruimte nodig? Hebt u een belangrijke zakelijke presentatie? Of willen uw klanten efficiënt en gedurende korte tijd uw diensten afnemen? Wat uw nood ook is,

Smartspace voorziet de ideale ruimte en professionele ondersteuning in een inspirerende omgeving:

Professionele diensten

  • Receptiediensten (post, telefoon en ontvangst)
  • Print-, copy- en scanservice
  • Wifi
  • Mooie company listing aan de ingang
  • Professionele organisatie van events zoals presentaties, trainingen en conferences in een speciaal daartoe voorziene ruimte

Variatie aan kantoren

  • Fixed space: vaste werkruimte vanaf 2 personen met flexibele huurtermijn
  • Flex Space: open werkruimte om met meerdere huurders samen te gebruiken
  • Virtual Space: walk in, plug in & work - ideaal als u enkel een postadres en receptiediensten nodig hebt en af en toe werkt in de ontmoetingsruimten
  • Meeting Space: tijdelijke vergaderruimte tot 12 personen
  • Training Space: tijdelijke opleidingsruimte (tot 80 personen) met mogelijkheid tot catering
  • Conference Space: tijdelijke presentatie- of conferenceruimte (tot 80 personen) met mogelijkheid tot catering en indrukwekkende presentatiemogelijkheden op groot scherm
  • Café Deli: hartelijke en mooie ontmoetingsplek voor koffie of lunch

Inspiratie & beleving

  • Eigentijdse inrichting die ontmoeting en communicatie stimuleert
  • Aangename ruimte voor lunch & coffee breaks
  • Schitterende presentatie van moderne kunst
  • Boeiende events

Voor wie is Smartspace kantoren Hasselt bedoeld?

  • Bedrijven en instellingen (ook zorgdiensten) die willen werken op een makkelijk bereikbare en zichtbare locatie;
  • De (individuele) professional met behoefte aan een mooi, kwalitatief en inspirerend kantoor;
  • De (virtuele) huurder die overal en onderweg werkt, maar een vaste basis wil tegen een vaste prijs met postbus- en receptieservice;
  • De startende en/of groeiende onderneming die gezien wil worden en enkel op specifieke momenten nood heeft aan extra ruimtenvoor flex- of inhuurwerkers, werkstudenten, vergaderingen, presentaties, conferences, enz…
  • Bedrijven die vaak behoefte hebben aan een presentatieruimte voor hun producten (vb. tijdelijke promotieacties, enz).

U kunt bij Smartspace kantoren Hasselt rekenen op:

  • een professionele service en werkruimten op een makkelijke toegankelijke, herkenbare locatie met parkeergelegenheid voor de deur;
  • een vaste, competitieve en transparante prijsstelling zonder extra servicekosten;
  • een werkomgeving die uw identiteit als professional, bedrijf of instelling ondersteunt, zonder dat die overschaduwd wordt door die van Smartspace;
  • een werkomgeving met kwalitatieve faciliteiten, een bijzondere beleving en stijlvolle ruimten voor ontmoeting, presentatie en inspiratie

Kortom: Smartspace is a feel good workplace.